Dag 06 – Mina syskon

Har egentligen bara 1 syskon. Dom andra är mina halv syskon. men aja ;)
Pontus "poppe" Gysell
Världens bästa bror! flummig & kan stå och skratta åt sig själv i spegeln, precis som jag :) + han är mitt ända riktiga syskon. alltså samma mor & far. OCH pontus är det ända syskonet som jag bor tillsammans med!
Alexandra Göransson
Bästa systern! Finns alltid där, kan snacka med allt om henne. Och hon kommer så fort det är något!
Erik Gysell
Jobbig, spelnörd, full med energi, pratar 24/7 men kan va bra när man är på flumm humör!

Edwin Gysell
Världens kramgoaste kille, helt vrickad ibland och ka hitta på vad som hellst! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är söt du gumman... Love u <3

2012-03-05 - 13:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0